Bolagets verksamhet ska vara att tillhandahålla konsulttjänster inom mjukvaruutveckling. Utveckla och bedriva mjukvaruprodukter. Släppa och publicera eget konstverk i olika mediaformat. Hitta och rekrytera mjukvaruutvecklare och annan högkompetent personal. Utföra fotografiska och estetiska uppdrag inom mode, reklam, press, inredning och liknande.
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 794 | 1 484 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -33 | -108 | 418 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -33 | -108 | 418 |
Årets resultat (tkr) | -33 | -4 | 249 |
Summa tillgångar (tkr) | 49 | 108 | 660 |
Antal anställda | 2 | 2 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 794 | 1 484 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -33 | -108 | 418 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -33 | -108 | 418 |
Årets resultat (tkr) | -33 | -4 | 249 |
TILLGÅNGAR | 2024-04* | 2023-04* | 2022-04* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 20 | 30 | 40 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 29 | 78 | 620 |
Tillgångar (tkr) | 49 | 108 | 660 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-04* | 2023-04* | 2022-04* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 48 | 81 | 274 |
Obeskattade reserver (tkr) | 104 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 | 26 | 282 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 49 | 108 | 660 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 397 | 742 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | -13.6% | 28.2% |
Soliditet | 98.0% | 75.0% | 52.9% |
Kassalikviditet | 2900.0% | 300.0% | 219.9% |
Bolagets verksamhet ska vara att tillhandahålla konsulttjänster inom mjukvaruutveckling. Utveckla och bedriva mjukvaruprodukter. Släppa och publicera eget konstverk i olika mediaformat. Hitta och rekrytera mjukvaruutvecklare och annan högkompetent personal. Utföra fotografiska och estetiska uppdrag inom mode, reklam, press, inredning och liknande.